Dag van vertrek.. - Reisverslag uit Avenhorn, Nederland van Jill Koning - WaarBenJij.nu Dag van vertrek.. - Reisverslag uit Avenhorn, Nederland van Jill Koning - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek..

Blijf op de hoogte en volg Jill

05 Februari 2013 | Nederland, Avenhorn

M'n laatste dagje thuis, laatste keer eten met z'n allen, laatste keer gedag zeggen, laatste keren door het huis heen en weer voor allerlei spullen die nog m'n koffer in moeten, laatste nachtje in mijn eigen bedje, voordat ik vertrek voor ruim vier maanden naar Paramaribo! Gek hoor, om alles hier straks te missen.

Ruim een jaar geleden kregen we op de iPabo de eerste voorlichting over een buitenlandse stage. Dit leek me ontzettend leuk, een grote uitdaging. Nu, 5 februari, sta ik op het punt om te vertrekken richting Suriname, waar ik ruim vier maanden verblijf om stage te lopen op een basisschool in Paramaribo.

Ik heb een enorm leuk weekend achter de rug met allemaal lieve mensen die me gedag kwamen zeggen. Mijn koffer is, na heel wat open en dicht doen, wegen, dingen erin en eruit halen, om ze er vervolgens dan toch maar in te doen, uiteindelijk ingepakt. M'n KV visum heb ik op zak. Aangemeld op waarbenjij.nu. Ingecheckt. Kortom, ik ben klaar om te gaan!

Morgenochtend vertrek ik naar Schiphol, het laatste afscheid en dan samen met Stephanie, Fleur en Linda het vliegtuig in! Mijn volgende verslag komt dan vanuit het warme Paramaribo. Helaas wordt er wel voor de komende twee weken regen voorspeld.. Maar ach, het klaart vast weer op!

Ik heb er zin in!
Liefs, Jill

  • 05 Februari 2013 - 11:28

    Leon Koopman:

    Jill! Helaas was ik niet aanwezig op je afscheidsborrel omdat ik al een groot feest had gepland in Arnhem. Ik wens je enorm veel succes en plezier daar, en hoor de verhalen graag tegemoet komen op deze blog. Wordt een super ervaring, dat weet ik zeker!

    xx Leon

  • 07 Februari 2013 - 09:42

    Miranda:

    Dag lieve Jill, Begrijp dat je veilig bent aangekomen in Suriname en dat jullie de stad al onveilig hebben gemaakt onder leiding van Imro. Wat fijn dat hij er nu is en jullie zo ondersteund. Ik ga zo eerste 'wereld postzegels' halen, want geen reis zonder kaartje. Ben erg benieuwd of en zoja wanneer hij aankomt op de Seringenstraat. Vanzelf blijf ik je volgen op dit Blog, erg leuk om zo te lezen hoe het jullie vergaat. Nu alleen nog internetverbinding... Veel plezier lieve schat, dikke kus, Miranda

  • 14 Februari 2013 - 11:22

    Patricia:

    Oe ben benieuwd hoe de reis gegaan is en of het weer alweer wat opgeknapt is! Een hele leerzame tijd gewenst en vooral heel veel plezier!

    Groetjes van Mike en Patries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 763
Totaal aantal bezoekers 9074

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 11 Juni 2013

Suriname

Landen bezocht: